Zöldel jelzem, ha egy kérdés már szereel a Kérdezz-Felelek tárban.
Level 1
- Mely függvénnyel kérdezhető le egy GameObject adott típusú komponense?
- Hogy számolható ki két pont távolsága?
- Hogy oldható meg, hogy egy játékban több objektum mind egyforma beállítással rendelkezzen / Mire való a prefab?
- Mi a különbség Start és Awake közt?
- Milyen adatípusban tárolódik egy objetum 3D elfordulása? Miért?
- Milyen metódussal készítesz új példányt (másolatot) egy GameObject-ből? (Futási időben)
- Mi a különbség lokális és globális(világ) pozíció közt? Melyik látható a Transform felületen a Unity Editorban?
- Mit ad vissza a Time.deltaTime és mire használatos?
- Milyen műveletek értelmezettek két bool közt?
- Miben különbözik egy statikus változó egy nem statikustól?
Level 2
- Hogy hozol létre egy egységhosszú vektor, ami A pontból, B pontba mutat?
- Miben különbözik a float és a double típus?
- Mi a Unity mentési rendszere, Milyen típusokat tud menteni?
- Mire való az OnDrawGizmos függény?
- Mi a különbség normálvektor és normalizált vektor közt?
- Mi a különdség Update és FixedUpdate közt? Miért van kettő?
- Milyen kamera projektciók léteznek és milyen beállítások jellemzik őket?
- Miért használunk privát változókat és függvényeket?
- Mi az a szerializáció? Mi köze a Unity-hez?
- Hogy hozol létre egy Quaternion-t, aminek előre iránya egy adott vektor felé néz?
- Mire való a MonoBehaviour és a ScriptableObject osztály?
- Mire való a Layer és a Sorting Layer?
- Milyen időközönként frissül a Unity fizikai rendszere?
Level 3
- Mikor hívodik meg az OnTriggerEnter és mikor az OnCollisionEnter?
- Hogy választható szét egy sebességvaktor sebesség értékre és irányvektorra valamint Hogy alakítható visssza?
- Mire való AnimatorController és mire az AnimationClip?
- Hogy kapható meg az objektum ami fölött az egér áll?
- Mi a különbség tömb és lista közt? Miért?
- Mondj 3 érték- és 3 referenciatípust a UnityEngine névtérből!
- Mi a különbség Texute és Meterial közt?
- Milyen mértékegysége étendő Unity-ben a távolság és az idő?
- Mi a különbség az Input.GetKey és Input.GetKeyDown függvények közt?
- Mi a különbség osztály és objektum közt?
Level 4
- Miben különbözik a struktúra és az osztály?
- Mikor fut la az OnValidate Unity üzenetmetódus?
- Referencia- vagy értéktípusú egy int tömbje és egy Vektor3 listája?
- Mi az a Mesh és mi az a Vertex? Hogy lesz Vertex-ekből Mesh?
- Milyen koordinátákat tárolunk el egy Vertex-hez?
- Mi az a memória szemét? Mikor termelődik? Mi lesz ezzel a szeméttel?