…képzésünkön egy 2D akciójáték megvalósításán keresztül alapozd meg a Unity és C# tudásod!
🧑🏫 Élő tantermi és online
🧑🤝🧑 Kis létszámú (max 8 fő)
📜 Felnőttképzési oklevél
🗣️ Magyar nyelvű
🏙️ Nyugati pályaudvarnál
🖥️ Felszerelt tanterem
🪙 Ingyenes szoftverek
👌 Gyakorlat központú
🧙♂️ Átfogó és intenzív
198 000 Ft
(0% ÁFA, Rejtett költségek nélkül)
Részletfizetési lehetőség (A részletekről érdeklődj email-ben vagy telefonon)
-10%, ha már elvégezted a 3D Stúdio bármely egyéb nem programozói képzését → -10 000 Ft, ha korábban előfizettél a Developedia örök-tagságra
FIGYELEM, CSAK MAGÁNSZEMÉLYEKNEK TUDUNK SZÁMLÁT KIÁLLÍTANI!
Az ár tartalmazza:
- ⏱️ 2 hónap személyes oktatás: 40 kontaktóra 8 alkalom: Hetente hétköznap este vagy 4 alkalom: Két hetente szombaton (+8×1 óra közös online feladatmegoldás)
- 🧑🏫 Tantermi valamint online részvételi lehetőség Tetszőlegesen választható
- 🖥️ Helyszínen korszerű géppark a használt szoftverekkel Unity, Visual Studio, Guthub Desktop
- 📽️ Videók az órákról
- 📜 Hivatalos felnőttképzési oklevél Sikeres teljesítés esetén
- 📚 3 Hónap teljes hozzáférés az oldal prémium oktatóanyaghoz: ~100 Elméleti lecke +100 Feladatok megoldással Tutorial-ok és kisegítő eszközök
- 🗨️ 3 hónapon keresztül igénybe vehető online segítségnyújtás Szövegesen vagy videóhívásokon keresztül
- 👾 Egy teljes játék összerakása A hozzá szükséges fájlok biztosítása: Képek, modellek, hangok…
Kinek javasolt a jelentkezés?
A képzés semmilyen speciális programozói, grafikai vagy játékfejlesztési ismeretet nem igényel. Ez egy kezdő képzés, nyugodtan jelentkezzenek azok, akik sosem fejlesztettek szoftvert vagy játékot semmilyen technológiával. Emellett ha foglalkoztál már programozással, de nem C#-ban (C Sharp-ban) és nem Unity-ben akkor is jó helyen jársz. Sőt ha van némi tapasztalatod a kurzuson tanult technológiákkal, de nem érzed a tudásod stabil alapokon állónak, akkor is hasznos lesz számodra ez a tanfolyam.
Ha van tapasztalatod már C#-pal és Unity-vel, és magabiztosan használod a programozási nyelv és játékmotor alapvető eszközeit, akkor könnyen lehet, hogy az egyik haladó képzésünk lesz számodra ideális.
Használt technológiák és szoftverek:
Unity
Játékmotor
C#
Programozási nyelv
Visual Studio
Kódszerkesztő
Git / Github
Verziókezelő
Miért pont Unity?
- Modern és korszerű általános, 2D és 3D játékmotor. Bármi elkészíthető vele.
- A kezdetektől az egyszerű használat dizájnfilozófia volt.
- Hatalmas a felhasználóbázisa és emiatt bőven elérhetők segédanyagok, álláslehetőségek.
- Oktatási célból és alacsony/közepes bevétel mellett is ingyenes, utána a bevétel maximum 2.5%
- Multiplatform: Minden modern környezetben futtatható a Unity-vel készült játék:
📱 Mobil
💻 Asztali
🎮 Konzol
🌟 Egyéb
Android
Windows
XBox
Bőngészőben futó
iOS
MacOS
PlayStation
VR (Virtuálsi valóság)
- Professzionális eszköz: Számtalan sikeres Unity játékot adtak ki már.
Miért pont C# és Visual Studio?
- A C# (C Sharp) a Microsoft fejlesztése alatt készülő professzionális, általános programnyelv, amit az informatika minden ágában használnak. (A tévhitekkel ellentétben a C# nem csak Microsoft termékekkel kompatibilis.)
- A mai napig dinamikusan fejlődik. Számtalan programozási paradigmát, eszközt támogat.
- Magas szintű nyelv. Használatához nem szükségesek mélyebb hardverközeli ismeretek.
- A Visual Studio a Microsoft Unity-vel jól integrált jól kódszerkesztője.
Miért pont Git és Github?
- A Git a manapság legnépszerűbb, az iparban széles körben elterjedt verziókezelési rendszer.
- Célja, hogy megkönnyítse, az egy projekten történő közös munkát, több munkaállomásról.
- A Github a legnépszerűbb Git szerverszolgáltató, tárhelykorlát nélkül ingyenes.
Élő tantermi és online hibrid oktatás
A képzésen részt lehet venni online és élőben is. Ezt akár óráról órára eldöntheti, módosíthatja minden hallgató. A tanfolyam kis csoportban zajlik, hogy mindenki személyes igényeire tudjak figyelni. Az online résztvevőkkel együtt is max. 8 hallgató vesz részt egy tanfolyamon.
Az órákról videofelvétel készül, amihez az oktatás teljes ideje alatt és azon túl 1 hónapig hozzáférsz.
A képzés célja, hogy elvégeztével…
- Képes legyél önállóan kódot írni C# nyelven
- Képes legyél önállóan 2D és 3D játékot fejleszteni Unity játékmotorban
- Képes legyél önállóan tovább képezni magad
- Eljuss arra a szintre, amikor részt vehetsz a haladó Unity képzéseinken
Tematika
- Aszteroidák, 2D akciójáték elkészítése
- A Unity játékmotor belső logikájának és kiterjedt használatának megismerése
- Alapvető, általános programozási készségek és ismeretek elsajátítása
- A C# programozási nyelv alapjai
- A 2D számítógépes képalkotás elmélete és gyakorlata
- Játékvilág építése, Játékelemek felruházása funkcionalitással
- Játékelemek kommunikációja
- Vizuális és, hang effektek
- Játékfizika használata
- A Visual Studio kódszerkesztő szoftver használata
- 2D és 3D térbeli programozás.
- Terek, Vektorok, és műveleteik
- Sorozatok: Tömbök, Listák
- A Git verziókezelő elemi szintű használata
Üdv! Marosi Csaba vagyok, a tanfolyam oktatója.
Közel 10 éve professzionális szinten végzem a szoftverfejlesztést, abból 8-at játékfejlesztőként és kettőt oktatóként. Felsőszintű tanulmányaim a Budapesti Műszaki Egyetemen végeztem, mérnök informatikus szakon, de valódi programozói gyakorlatom folyamatos hobbiszintű játékfejlesztésből szereztem.
Készítettem és kiadtam mobil, PC valamint VR játékokat és ipari vizuális alkalmazásokat egyedül és csapatban is. 2007-2009-ig a GameLab magyar játékfejlesztő cég technikai és fejlesztési vezetője voltam.
Szabad időmet általában digitális rajzolással, festéssel, ismeretterjesztő anyagok fogyasztásával, videojátékokkal meg hát persze azok készítésével töltöm.
Mikor 14 évesen először kezdtem el programozással foglalkozni, emlékszem az egész olyan volt mint a varázslás. A programkódot, mint varázsigéket, helyesen felírva, a semmiből vált valósággá a korábban csak fejemben élő, elképzelt virtuális világ. Ez még inkább igaznak bizonyult, amikor elkezdtem játékfejlesztés irányába szakosodni.
Hamar beleszerettem a mágia ezen formájába, és rájöttem ez egy olyan misztikum, amit egy életen keresztül fogok tanulmányozni. Csatlakozz hozzám te is, ezen az úton! 🧙♂️
Ha bármi kérdésed van a képzéssel vagy a játékfejlesztéssel kapcsolatban, keress bátran!
📞 Telefonszám: +36 20 359 7422 📧 E-mail cím: marosi.csaba@3d-studio.hu
Jelenleg meghirdetett tanfolyamok:
Több, mint egy kurzus!
A jelen képzés a 3D Studio tanfolyama, ahol az utógondozásra is nagy hangsúlyt fektetünk! Megnyitottuk Magyarország első kifejezetten 3D specifikus (3D, Játékfejlesztés, 2D-3D grafika) közösségi terét, inkubációs központját, bérelhető munkaállomásokkal. Volt és jelenlegi tanulóink INGYENESEN igénybe vehetik! Részletek →
Csatlakozz az oldal Discord szerveréhez, ahol kezdőbb és tapasztaltabb hobbi és profi játékfejlesztői közösség vár. Itt felteheted fejlesztéssel kapcsolatos kérdéseid, amire igyekszem minél hamarabb hasznos, gyakorlati válaszokat adni.
Élő oktatás helyszíne:
Tömegközlekedés: Nyugati pályaudvar-tól 3-5 percre gyalog: (4-6 villamos, vonatok…)
Parkolás néha kissé nehézkes az utcában, ezért kocsival javasolt 15 perccel előbb érkezni. Az Eötvös utca az A parkolási zóna része: 600 forint, 8.00-22.00 (max 3 óra.)
A képzés teljesítése
A kurzus végén beadandót kell készítened a sikeres teljesítéshez! Erre 1 extra hónap áll rendelkezésedre. A játékot, amit elkészítesz te választod ki, tervezed és valósítod meg, viszont ez idő alatt is bármikor kérhetsz segítséget.
Ezt a vizsgamunkát én részletesen értékelem és ha látom, hogy elsajátítottad az anyagot és azt felhasználva alkottál meg önállóan egy működő szoftver, kiállítom a kurzus elvégeztét igazoló hivatalos felnőttképzési oklevelet részedre.
Figyelem! A tanfolyam intenzív. Nagy mennyiségű anyagot adok le rövid idő alatt. Az otthoni gyakorlás elengedhetetlen, ha el szeretnéd sajátítani az anyagot! Az tanórák között házifeladatokat fogsz kapni, melyeket a következő óra elején közösen is megoldunk, átbeszélünk.
Felnőttképzési azonosító: B/2022/000193
Gy.I.K. - Gyakran ismételt kérdések
Ha még mindig vannak kérdéseid, a képzéseinkkel kapcsolatban, kattints ide! Hátha megtalálod a keresett válaszokat a Gyakran Ismételt Kérdések szekciónkban.