Üdv. Először is egy kis háttérinformációval szeretnék indítani magamról. Játékfejlesztő vagyok és főleg Unity motorban dolgozok. A játékok világán belül leginkább programozással, és néha játék dizájnnal foglalkozom, emellett oktatom is ezen területeket.
Lassan 10 éve használom a Unity-t és ez idő alatt sok kollégám véleményét ismertem meg számtalan kérdésben a motorral kapcsolatban. Léteznek funkciók a Unity-ben, amiket univerzálisan szeretnek vagy univerzálisan utálnak a fejlesztők és akad sok olyan is, ami erősen megosztja a közösséget. Az évek alatt személyesen bennem is felgyülemlett egy jó adag tapasztalat és vélemény. Ezeket szeretném kiadni magamból ezen cikkekkel.
Három listát szedtem össze, amiket egy cikksorozatban teszünk közzé. A listák mindegyike eléggé személyes. Sokszor kevésbé tárgyalt funkciókat szed össze és kifejezetten egy programozó és oktató szemszögéből vizsgálja a motort. Azonban nagyon kíváncsi vagyok ezen személyes kis kedvencek és irritációk mennyire fognak rezonálni a cikket olvasó kollégákkal.
A listák, amiket kigyűjtöttem:
Ezen első, zavaró apróságok listáját kifejezetten Unity programozóknak ajánlom, ugyanis sok esetben a felvetett kérdés eléggé technikai. Ha eddig sosem használtad a motort, javaslom ugord át ezt a pontot.
5 irritáló funkció a Unity-ben
Itt pár olyan unity funkciót fogok bemutatni, ami szerintem példásan lett kitalálva és megvalósítva. Ezeket talán nem is értékeljük eléggé. A leírás kissé technikai lesz, de belevághat az is, akinek nincs Unity tapasztalata. Igyekszem érthető maradni.
A harmadik lista inkább magasabb szintű kérdésekkel foglalkozik, mondhatni a cég filozófiájával, döntéshozási módjával. Ezt bármilyen háttérrel érkező olvasó könnyedén megértheti.
- 5 megosztó kérdés a Unity körül (Hamarosan)
Szerző: Marosi Csaba
📞 Telefonszám: +36 20 359 7422
📧 E-mail cím: marosicsaba91@gmail.com
Ha érdekel a kódolás és játékfejlesztés, fontold meg a jelentkezést egyik tanfolyamomra→